4 Şubat 2012 Cumartesi

Istanbul Hatırası.. 34 - 00

Bir şehri terk etmek zordur,
O şehir sizi terk etmeden önce.
Siz ondan gitmeden
Çoktan düşürmüştür mendilini yere..
Ve size kafanızı kaldırıp
El sallama fırsatı verilmemiştir.
Beni çoktan terk eden bu şehri
Sadece hatıralarda kalan eski bir sevgili gibi
Terk ediyorum.
Kalmak bir seçenek değil,
Kabullenmektir bir terk edilişte.
Kalıplardan taşan melankolik laflar tükendi,
Yüzlercesi tekrarlandı her gidişte.
Bu sefer daha zor,
Eve dönüş yolunu gözlemek
Ve her gidişte biraz daha kaldığını bilmek.
Bu ıslak gri kenti,
Mutlu sonlara muhalefet olan bir nefretle terk ediyorum.
Belki yine gelirim boynu bükük bir kız çocuğu gibi
Türküler fısıldarım yine yalnız martılara,
Yarınlara umutla bakarmışçasına gülümserim balıklarına..
Sen yine de inanma!
Çünkü bu sefer
Senin beni terk etmeni beklemeden
Ben gidiyorum senden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder