10 Eylül 2010 Cuma

Çim adama itiraf-ı aşk..

Biliyorum çok uzun sürmeyecek bu gelişlerin
Bilirsin, severim denizleri
Dalgasına da rüzgarına da katlanırım seversem
Özellikle de dostlukların bu kadar ucuz olduğu bu soluk kentte
Tek doğrum senken hatalarımın sağlamasında
Gitme..
Gidersen yaşayamam değil, yaşarım elbet.
Ama gidersen çok özlerim seni ve özlemeyi sevmem
En çok da seni özlemeyi.
Lütfen, sözümü kesme.
Dinle, bak şarkımız çalıyor.
Kavga etmek için zamanımız kalmadı
Özellikle de sen her an giderken benden
Yapma, bunu bize, bunu bana, bu ıslak şehir duvarlarına yapma
Ağlatma gurbetçi bulutları.
Bak işte, son kez bak yüzüme, öp usulca yanağımdan.
Arkadaşım de, dostum de, sevgilim de.
Sıfatımın hiçbir önemi yok sen gözyaşlamın ellerinden tutarken
Bekle, söyleyeceklerim bitmedi
Kalbini açarsan anlarsın söyleyemediklerimi, neden söyleyemediğimi..
Dostum, emin ol bu bir veda mektubu değil
Bu bir mektup bile değil aslında.
Yalvarış belki de simli bir geceye.
Gençliğimin 5te 2si gitme kal işte, bir kadeh daha al en sevdiğin yaramdan
Bir gece daha kal yanımda, söz sen uyuyana kadar beklemeyeceğim baş ucunda
Ama üstünü örtmeye gelirim sen uykuya daldıktan sonra, hayallerin üşümesin diye
Hayallerin olmadan yaşayamam bilirsin
En çok da hayallerine aşık olmuştum çünkü, onları anlatışlarını,
Hayatın gelgitleri arasında onları kaybedişlerini..
Hayatımın paslanmaz çeliği, yum gözlerini, söz bu kez kimsenin seni incitmesine izin vermeyeceğim
Seni üzmeye kalkışan bütün öcüleri teker teker öldüreceğim.
Sol yanım, gitme!
Seviyorum seni, seviyorum işte!
Arkadaş olarak mı diye sorma, her şeyim olarak seviyorum seni!
Sonbaharım, yazım, kışım, günüm, yılım, gözyaşım..
Seviyorum seni, sevmenin ne olduğunu bilerek hem de!
Öyle seviyorum ben seni işte.
Söyledim en sonunda.
Kelimelerim kalmadı, söyleyecek tüm yalanlarım bitti, mazeretlerimi de kargoyla gönderiyorum yaşanmamış anılarına.
Seviyorum-ben-seni-çok!
Duyuyor musun?
Anlıyor musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder