9 Ağustos 2010 Pazartesi

Biraz Aşk Biraz Baharat..

Ahh, aşk denilen küçük yeşil cin! Ne işin var benim etrafımda, uzun zamandır uğramamıştın buralara.. Hem havalar da sıcak, bahar geçeli de oldu bir süre.. Ne arıyorsun benim çevremde, uzak dur, bir süre daha ayrı kalmalıyız birbirimizden. Belli mi olur; gün gelir seni özlemeye başlarım..


Ahh, aşk denilen yalancı fani yaratık! Rengin yok, kokun yok, cismin yok.. Ne diye beni cezbetmeye çalışırsın ki? Benim o taraklarda bezim yok. Yaşlanmaya başlıyorum sanırım ya da hepsi senin zaman kavramının marifeti. Uzak dur, artık istesem de gelemem ki..


Ahh, aşk denilen mavi panjurlu ev! Rüyalarıma giriyorsun yine, ışıklı bir Venedik gecesinde.. Bilmiyorum ki benden istediğin ne? En son her şeyimi feda etmiştim.. Şimdi bu seferberlik kime? Ama buluyorsun bir yolunu çekiyorsun beni kendine..


Ahh, aşk baharatlı bir yaz akşamı yine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder