3 Ağustos 2010 Salı

Gidiyorum

Yarın gidiyorum, bir süre uzaklaşmam gerek sanırım; arkadaşlarımdan, ailemden, ben kokan bütün şehirlerden, belki de en çok kendimden uzaklaşmam gerek. Bu yüzden küçük bir yolculuğa çıkacağım. Tüm yol boyunca umutlu yeni hayat şarkıları dinleyeceğim, kafamı camdan dışarı çıkarıp rüzgarı hücrelerimde hissedeceğim. Çok uzun olmasa da kendimle baş başa kalmayı öğreneceğim, bütün yarım bıraktığım kitapları bitireceğim, uzun zamandır yazmadığım şiirlerimi heceleyeceğim. Ne olursa olsun işte, ben gideceğim..

1 yorum:

  1. canım kızım, nereye gidersen git unutma ki hep ruhunu da kendini de yanında taşıyorsun; kaçmak isteme yerine neyse seni bıktıran kabullen onu... bak o zaman o nasıl kendinden kendi isteği ile gidecek. boyle bir blok açmana çok çok sevindim. seni çok seviyorum bunu biliyorsun. sadece insan halimle kırgınım, bu da seni cok sevmemden kaynaklanıyor:-) ne bileyim işte buralara kadar gelip bir yabancı gibi otelde kalman çok çok ağrıma gitti. oysa bu ev seni çok merak ediyordu, o kadar çok anlattım ki ona seni. o da anlamadı neden gelmediğini.
    ve bugün o herkesin her anını çığlık çığlığa yazdığı facebook tan avukat olacağını oğrendim. çok sevindim. çok yakışır sana canım kızım. ne yaparsan yap yazmayı ihmal etme. hep bir kağıdın kalemin olsun yanında... seni seviyorum. çok.
    hoşça kal.
    MEL...

    YanıtlaSil